15 januari 2018

Var kan min nya bok köpas?

Ibland frågar människor var man kan köpa min nya bok "Den siste mönsteråsaren". Eftersom jag ger ut boken själv på ett print-on-demand-liknande förlag så säljs den förstås inte i alla landets bokhandlar. Mönsterås bokhandel hade förstås sålt den om vi hade haft någon. Men boken kan köpas på följande sätt:

1. Direkt av mig. Pris: 160 kr (+ ev frakt 42 kr om du bor långt bort = flera mil). Kontakta mig på joni7229@gmail.com så löser vi det praktiska. Vill man vänta lite kan man köpa den när jag håller föredrag på biblioteket den 17 februari.

2. I affären Ankarstens eftertr. på Storgatan i Mönsterås. Pris: 160 kr.

3. Via förlagets bokhandel som heter Liten upplaga. Pris: 205 kr + frakt 19 kr.

4. Via de vanliga nätbokhandlarna som Adlibris, Bokus och CDON. Priset där ligger på ca 222 kr med fri frakt.

Så det är inga som helst problem att få tag på boken. Det finns ännu drygt 40 böcker kvar av en upplaga på 300. Men jag säljer minst en om dagen i genomsnitt så passa på.



Inga kommentarer: