24 november 2017

Bokutdelning pågår


Igår fick jag hem min nya deckare och jag tror jag lyckades kontakta alla som har förhandsbokat den. Några har hämtat den under dagen. Andra kommer få den i helgen eller nästa vecka i takt med att jag får kontakt.

Jag tog hem 170 böcker av totalt 200. 135 är förhandsbokade, så det går ännu att beställa boken på joni7229@gmail.com. Då kostar den 160 kr. Givetvis kan man även köpa den via förlaget Recitos egen nätbokhandel eller via Adlibris och Bokus.

Efter jul kommer jag troligen att trycka upp 100 exemplar till och i februari blir det en presentation/föredrag av boken på biblioteket.

Den förra deckaren var kanske mer publikfriande medan den nya är en aning kärvare och i en mening enklare. Men det kändes skönt att skriva utan tanke på att vara till lags. 

Nu har jag tagit kväll och kopplar av några timmar innan bokutdelningsturnén väntar imorgon och på söndag.

Trevlig helg!

Morrissey har släppt en ny skiva och den är svår att ta till sig. Han sjunger i alla fall bra än.




Inga kommentarer: